FAQ
FAQ- najczęściej zadawane pytania:
1. Dlaczego warto kupować w sklepie elima24.pl?
- Wygoda zakupów - zamawiasz i otrzymujesz towar, nie wychodząc z domu.
- Oszczędzasz czas – wystarczy chwila i zamówienie jest u nas, a najczęściej już tego samego dnia wysyłamy paczkę a następnego dnia otrzymujesz przesyłkę.
- Oszczędzasz pieniądze – oferujemy konkurencyjne ceny oraz darmową wysyłkę. Dajemy również możliwość negocjowania cen przy większych zakupach- zachęcamy do kontaktu mailowego bądź telefonicznego.
- Bezpieczeństwo – pamiętaj, że kupując w sklepie internetowym, masz większe prawa niż w sklepie tradycyjnym. Zakupiony towar możesz zwrócić do nas bez podawania przyczyny, a my oddamy Ci pieniądze. Zasady zwrotu towarów opisane są w REGULAMINIE.
- Profesjonalne doradztwo – korzystając z pomocy naszych doświadczonych doradców technicznych możesz być pewny, że kupisz towary najlepiej dobrane do Twoich potrzeb i założonego budżetu.
- Szeroka oferta – duży wybór - szeroka i systematycznie rozszerzana oferta poczynając od elektronarzędzi, poprzez pneumatykę, akcesoria i osprzęt- systematycznie poszerzamy naszą ofertę o nowe produkty.
- Doświadczenie – mamy prawie 30 lat doświadczenia w sprzedaży narzędzi oraz zaopatrywaniu przemysłu.
2. Ile czasu muszę czekać na zamawiany towar?
Wysyłkę towaru dostępnego na magazynie realizujemy przy zamówieniach złożonych do godziny 12 tego samego dnia.
3. Nie jestem pewny który towar wybrać- jak mogę uzyskać informację?
Prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy z przyjemnością udzielimy szczegółowych informacji i doradzimy przy zakupach. Pracujemy w godzinach od 8 do 16 od poniedziałku do piątku w tych godzinach możliwy jest z nami kontakt. Dane kontaktowe w linku obok KONTAKT
4. Szukam towaru którego nie ma na stronie, co wtedy?
Nasza oferta stale się powiększa, może się zdarzyć że szukany przez Ciebie towar nie został dodany do oferty na stronie internetowej dlatego zachęcamy do kontaktu mailowego bądź telefonicznego, może się okazać że mamy w ofercie to czego szukasz.
5. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?
Tak oczywiście, sprzedaż internetowa jest tylko jednym z naszych sposobów działania, prowadzimy sklep stacjonarny w którym oferujemy ten sam asortyment który widnieje na stronie tym samym istnieje możliwość towaru odbioru zamówionego w sklepie internetowym. Nasz adres to: ul. Wały Dwernickiego 165, 42-202 Częstochowa.
6. Czy możliwy jest zakup na raty?
Tak , jaką jedną z opcji płatności udostępnionych w sklepie internetowym jest opcja RATY, aby móc skorzystać z tej opcji płatności trzeba wybrać płatność przez Przelewy24 lub Imoje- ci operatorzy płatności udostępniają taką formę płatności.
7. Jaki jest koszt wysyłki?
Przy zakupach powyżej 500 zł wysyłka jest darmowa, poniżej tej kwoty koszty wysyłki przedstawiają się jak w linku obok KOSZTY WYSYŁKI
8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak oczywiście, to od Ciebie zależy jaki dokument sprzedaży wybierzesz towar wysyłamy z paragonem bądź fakturą, jeśli nie wybierzesz opcji faktury w procesie składania zamówienia towar wyślemy do Ciebie wraz z paragonem. Nie ma możliwości przekształcenia paragonu do faktury jeśli przy jego wystawianiu sprzedawca nie został poinformowany o fakcie chęci otrzymania faktury przez nabywcę.
9. Dotarła do mnie uszkodzona przesyłka, co zrobić?
W takim przypadku w momencie odbioru przesyłki od kuriera należy sporządzić protokół szkody wraz z kurierem na podstawie którego zostanie złozona reklamacja do firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę.